הגיע זמן אזולאי: "חובה לעשות הכל להנגשת שירותי הדת"

    שלום בידרמן No Comments on הגיע זמן אזולאי: "חובה לעשות הכל להנגשת שירותי הדת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום נערך טקס חגיגי במשרד לשירותי דת בגבעת שאול ובו נערכה ההחלפה הרשמית של השר לשירותי דת.

    במשרד לשירותי דת שמחו לקבל היום את דוד אזולאי כשר החדש. דוד אזולאי נבחר לכנסת בשנת 1996 ומאז ועד היום מכהן בה כח"כ מטעם ש"ס, שימש בתפקידים רבים בין היתר כיו"ר וועדת הפנים וועדת פניות הציבור.

    אזולאי שכבר החל בפגישות עבודה ראשוניות ציין: "אני ניגש לתפקיד הזה ואני מודע לגודל האחריות, הציפיות, והמשימה הרובצת עלי. חשוב לזכור שהמשרד נותן שירותי דת מלפני הלידה ועד אחרי מאה ועשרים וכי בקצה השני נמצא האזרח הקטן המצפה מאיתנו. אם נשמע אותו ונבין לליבו נפתור בעיות רבות".

    IMG-20150518-WA0022

    השר הנכנס ברך את עובדי המשרד,"הרמטכ"ל הטוב ביותר צריך חיילים טובים וכי בלעדיהם אי אפשר להצליח. חובה על כל אחד מאיתנו לעשות הכל להנגשת שירותי הדת ולקרב את הדור הצעיר. אני רוצה לברך את היוצאים. בשם ה' נעשה ונצליח ונזכה לקדש שם שמים".

    כמו כן, נפרדו עובדי המשרד לשירותי דת מסגן השר היוצא ח"כ הרב אלי בן דהן אשר בירך את השר הנכנס והוסיף: "שירתתי את כולם אני מאחל להמשיך להצעיד את המשרד קדימה, שתעשו הרבה קידוש ה'  ותחברו את עם ישראל לתורת ישראל. בכל התייעצות אשמח לסייע. היהדות שייכת לכולנו ובאחריות של כולנו."

    יו"ר ש"ס ושר הכלכלה הנכנס אריה דרעי הגיע גם הוא לברך יחד עם חברים נוספים מהמפלגה ומסר: "בשבילי זה סגירת מעגל שדוד מהוותיקים הוא מוכשר ואחראי, אני בא בשמחה. דוד יושב על הכסא שראוי לו ואין לי ספק שיעשה דברים גדולים לכבוד עם  ישראל. היושר, ההגינות והמסירות אין אדם אחד שפנה לדוד אזולאי והוא לא טיפל בו במסירות. ממשלה הומגנית, חברתית, מחוייבת למורשת ישראל. המשימה הגדולה ביותר היא להנעים ולעשות את מה שבאמת הדת היהודית בסבר פנים יפות ואני בטוח שדוד יעשה את זה ויצליח. אנחנו איתך.



    0 תגובות